Den siste spiker’n

Just another WordPress.com weblog

6 (u)interessante ting om meg

with 2 comments

jada. da var det noen som satte meg på en oppgave som jeg tydeligvis må gjøre med samvittighet for å ha æren i behold. Rullerusk tagget meg og tvang meg bort fra jobben og inn i dyptgående spekulasjoner om egen personlighet.

 Reglene for memet er som følger:

  1. Du må linke til den som tagget deg,
  2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv, og
  3. Tagg fem andre blogger, og la dem få vite det gjennom å kommentere på deres blogg

 

6 utrolige ting om merqurio som du garantert ikke får servert uten mojito:

1. Jeg er æresridder i en gammel orden

2. Jeg syger ofte høyt når jeg går tur med bikkja og har hodetelefoner på

3. Jeg drømmer å kunne spille irsk tinnfløyte

4. Jeg fikk tilbud om å bygge opp venstre i Follo, hadde trolig vært på stortinget i dag (føkk)

5. Jeg har fått publisert en artikkel om Emanuel Vigeland

6. Drikker ikke kaffe, øl eller melk

 Hva hun sa

Written by merqurio

desember 3, 2008 kl. 12:30 pm

Publisert i Meg

Tagged with

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Æresridder? Way to go!

    Kjipern at du ikke er blitt big shot stortingspolitiker. Jeg kunne finansiert ferien min med å selge ungdomsbilder av deg til tabloidene.

    Ikke øl? Er det lov å kalle seg mann da?

    rullerusk

    desember 3, 2008 at 5:30 pm

  2. Derom strides de lærde. Da jeg ikke drikker øl, kaffe eller ser på fotball er det flere som har lurt på om jeg egentlig er mann. Men jeg drikker da Bayer. (prøver å beskytte manndommer her) Og hvor mange kan tømme en flaske brun rum og likevel føle seg som menneske dagen der på: jo det er Long John Silver, Keith Richard, Bill Hicks og meg..

    Den dagen du kan selge ungdomsbilder av meg for å finensiere ferie har nok jeg allerede publisert brevene dine i en biografi for finansiere et shrine i India for å styre gurubevegelsen min derifra.

    R. W.
    forfatteren, bølla og opprøreren

    merqurio

    desember 4, 2008 at 8:00 am


Legg igjen en kommentar